2017. március 2., csütörtök

Gold award


Megmondom őszintén igen sok fénykép vár arra, hogy végre scrapbook oldalon meséljen a családunk számára. Most az alábbi fotó következett a sorban, ami azért fontos, mert egy igazgatói dicséretet örökít meg. 



Itt Angliában (a mi sulinkban) minden héten választanak egy tanulót, aki azon a héten kiemelkedett valamilyen teljesítményével az osztályában. Ehhez minden nap a legmagasabb (Star of the lesson) matricát kell megszerezni. Ha megvan mind az öt, akkor pénteken a tanulók közül a tanár kiválasztja a legeslegjobbat, aki az arany matricát azaz az igazgatói dicséretet kapja. 


Ilyenkor az egész iskola egy iskolai gyülekezőn (school assembly) gyűlik össze, ahol az igazgató kihirdeti a heti legjobbakat minden évfolyamban. A díjat kapott tanulóknak ki kell állnia a többiek elé, ahol megkapják az arany matricát és megtapsolják egymást. Egyesével fényképet is készítenek, ami kikerül az iskola előterében lévő büszkeség falra. 


A képen látható arany matricát már a garázsból hoztam vissza, mivel nyáron rendszerezés és szortírozás után kikerültek az iskolai dolgok. Amikor elővettem a fényképet, úgy gondoltam, hogy én a matricát is mindenképp szeretném felhasználni az oldalon valahogy, hiszen így hiteles és kerek a történet. Igazából vaciláltam vele, hogy marad vagy megy, mert nagyon nem találtam a helyét, de talán ezzel a megoldással sikerült. 


Az oldalam a februári Clique kihívására készült.

6/03/2017 UPDATE:
Click here (link)

Happy crafting everyone! 
xo Timi

Facebook | Instagram | Pinterest | Youtube

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése