2016. december 17., szombat

Unconditional love


Hi, everyone! Today I would like to share my newest layout. My scrap friends know that I'm a huge fan of clear stamps.


My first step was I die cut a heart shape with a Silhouette Cameo. Then I used it as a stencil on another piece of white cardstock. After I stamped it a few times in all over the shape and I filled in any spaces. (the stamps list-->here) That's was time-consuming, but worth it. ;) This stamping technique inspired by Claire Scrapathome.

Aki ismer tudja, hogy nagyon szeretek bélyegezni. Ezúttal egy másik scrapbook oldalamhoz Silhouette Cameo vágógéppel kivágott formát használtam az oldalam elkészítéséhez. 

Egy fehér alapkartonra ráhelyeztem a szív formát, így ez volt a sablonom. A strukturált oldalával lefelé fordítottam, s így bélyegeztem rá. Rengeteg bélyegzőt használtam, mindent ami illett a témához. (A listát  megcsillagozva >>itt< találod. ) 


 Then I inverted the die cut shape and I stitched the outline with my sewing machine and creased the edges.  Finally, I used a few white clay frames, some gold or white embellishments, white flowers and gems and finished my layout.

A sablont ezután megfordítottam és óvatosan körbevarrtam, majd egy kissé felhajtogattam a széleket és rögzítettem.

Magát az oldalt fekete-fehér-arany színben terveztem elkészíteni. (az utóbbi kettő régi nagy kedvencem.) Így levegőn száradó gyurmából mindenféle fehér kereteket és díszítőelemeket készítettem. Száradás után (kb. egy nap), elrendezgettem az oldalon, majd a fényképet is méretre vágtam. Az oldal címét egyelőre szándékosan hagytam el.

Mivel a keretek adnak egy kis súlyt az oldalnak, amitől az alapkarton meggyűrődne, így az egészet egy vastag kartonlapra ragasztottam. A tervem az, hogy keretezem és úgy helyezem el a lakásunk falán. 




Az egyik keretbe az alábbi idézet került:


"Csak egy kéz van, amely ha átölel, semmihez sem hasonlítható érzés önt el. 
Csak egy kéz van mely, ha a nyakadat körülfonja, ezzel együtt a szívét is odaadja.
Csak egy kéz képes úgy ölelni, hogy közben képes vagy az ő lelkét is érezni.
Csak egy kéz van, ami ha átkarol, ennek érzése a lelkedig hatol.
S csak ez a kéz képes a szavak nélküli szeretetre, 
azaz a kezei általi szeretetteljes érintésre. Ez a kéz pedig nem más, mint a gyermeked keze, melyet míg élsz, a borödön és a szívedben orzöl örökre. "(Lippai Marianna)


Az AtelieCraft megosztása:

Supplies:

white cardstock | clear stamps | Memento- Tuxedo black inkpad 

Happy crafting everyone! 
xo Timi

Facebook | Instagram | Pinterest | Youtube

4 megjegyzés:

  1. Zseniális oldal megint! Nagyon tetszik a rengetegféle betűtípus!

    VálaszTörlés
  2. Timi, ez valami fantasztikus lett! Mindig tetszik, amit készítesz, de ez kimagasló. Gyönyörű, inspiráló, szívet melengető :) Nagyon szép lesz a falon.

    VálaszTörlés