2016. november 28., hétfő

Varázslat | Magic




Mi nagyon szeretünk a karácsonyi csillagszóró fényében gyönyörködni.
Amikor kiköltöztünk Angliába még fogalmam sem volt hol tudnám beszerezni, de a karácsonyi ajándékok között elrejtve "hozott" a Jézuska. Ezt a meghitt csillagszórós, éneklős pillanatot foglaltam oldalba a novemberi SF Varázslat készlettel. (A készletet videón itt nézheted meg)




Az ezüst csillagokat sk. készítettem ragasztótoll és ezüst fólia segítségével. A tollal megrajzoltam a csillagokat, majd vártam 10-15 percet és rásimítottam az ezüst fóliát, majd lezúztam róla.



Supplies:
Scrapfellow Varázslat Kit Klub | Martha Stewart glue pen | silver foil 

Happy crafting everyone! 
xo Timi

Facebook | Instagram | Pinterest | Youtube

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése