2016. november 22., kedd

Reach for the stars + video


Elérni a csillagokat, az álmokat, a célokat? Mit is kívánhatnék jobbat egy születésnaposnak?
Csak azt, hogy váljanak valóra!



Az oldal elkészítésekor a Jot magazin mood boardjának színeit alkalmaztam. Szeretem ezeket a táblákat, mert annyi lehetőség rejlik bennük.


(Ezen most épp szerepel a lime zöld szín, aminek azért örültem, mert nemrég egy ugyanilyen színű autót fotóztam le azért, hogy ezzel a színnel szeretnék oldalt készíteni. Azaz, hogy valamilyen formában megjelenik majd rajta.) Magát a mood boardot nagyon lazán vettem, de tényleg csak a saját alkotásmenetem vitt előre. Végülis ez a scrapbook lényege. Most ez az oldal kerekedett ki belőle. 

Itt megnézheted hogyan készült:






Update 12/12/2016
I'm a winner of the challenge! This is so fantastic! :D Thank you so much for the Jot Magazine!

Supplies:
Shimelle sticker chipboard & clear stamps | Zing embossing powder (Opaque finish, Cricket) | Heat it! embossing tool | Xcut Star dies

Happy crafting everyone! 
xo Timi


Facebook | Instagram | Pinterest | Youtube




4 megjegyzés:

  1. So fab! Love all the simple little details. Thanks for joining in with the challenge at Jot this month :-)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok, Timikém!! Imádom a fotót, szerettem látni, ahogy a kezed, tudásod és a szépérzékednek köszönhetően kialakul a végleges oldalad!! Ez ismét egy csodás emlék marad! :)

    VálaszTörlés