2016. november 20., vasárnap

Gyerekszáj album | Scrapbook ötletek



Imádom a gyerekszájat! Szerintem minden gyermeki aranyköpés végtelenül kreatív.
Szeretem általa felfedezni a gyermeki gondolkodásmódot. Mindig arra buzdítom a barátaimat, hogy még ha csak egy sima négyzetrácsos füzetbe is, de feltétlen írják le ezeket a szólásokat. Higgyétek el évek múlva, hangosan kacarászva fogjátok lapozgatni! Nemcsak ti, hanem aki mondta azokat. Szóval mindenképp megéri. Arról nem is beszélve, hogy a kockás füzetből bármikor készíthetsz egy gyönyörű scrapbook albumot! 

Én az albumom elkészítésekor a Scrapfellow Gyerekszáj workshopját választottam, mert úgy gondoltam, ez a megfelelő alkalom, hogy mindezeket egy egyedi és különleges formába öltsem. Nagyon örülök a végeredménynek, de legfőképp, hogy ezt a gyermekem kezébe adhatom.

A varrás elkészítéséhez egy nagyon hasznos videó állt a rendelkezésünkre a workshop online tantermében. Ezután a belső oldalakon úgy helyeztem el a szövegeket hogy buborék formákra nyomtattam. Alkalmanként egy aktuális fényképpel illusztráltam a szövegeket.


>>> Felhasznált termékek | Supplies  <<<




  1. Gondolj arra, hogy valószínűleg ezek az albumok öröklődni fognak a családodban, ezért törekedj az időtállóságra.
  2.  A gyerekszáj vagy családi szólások megörökítéséhez mindig jegyezd fel, hogy ki mondta,  mikor és természetesen a történetet.
  3. Használj nyugodtan témához illő idézeteket, ami tökéletesen összefoglalja a történteket.
  4. A kézírásoddal, egy fotóval személysebbé és egyedivé teheted az albumodat.
Happy crafting everyone! 
xo Timi

Facebook | Instagram | Pinterest | Youtube

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése