2016. november 17., csütörtök

Fall day


Az ősz minden szépségét élvezem. Szeretünk a természetben nagyokat sétálni, falelvelet gyűjteni és kiélvezni az utolsó napsugarakat.
Az egyik ilyen őszi napunk mozzanatát láthatjátok az alábbi scrapbook oldalamon. A neten böngészve találtam egy gyönyörű falevelekből álló koszorút, amit pauszpapírra nyomtattam és körben rávarrtam az alapkartonra. Alá egy kis flittert és apró lyukasztott faleveleket szórtam.


A fényképeket 4x4 cm-es méretben nyomtattam ki és vízszintesen egymás mellett helyeztem el a falevélkoszorún.




Supplies used :
Fall wreath | vellum | sewing machine | MME sticker chipboards | Martha Stewart shaped glitter | roller date stamp | gold enamel dots 

Happy crafting everyone! 
xo Timi

Facebook | Instagram | Pinterest | Youtube

1 megjegyzés: