2016. november 7., hétfő

Captured moments



Egy újabb oldalt hoztam és aki figyelmes volt az egyes részleteivel már találkozhatott más médiafelületeken.
Nagyon szeretem ezt a fényképet, ami fekete-fehérben még jobban érvényesül. Tényleg egy jól elkapott pillanat. A natúr famintás scrapbook papírt zöld és arany színekkel domtam fel. A fotó alatti kihúzható kártyára került a kommentem. Szeretem oldal lett egy kedvenc scrapbook készlettel :)


Supplies used for this layout:
 Crate Paper - Flea Market Antique | Studio Calico- Brighton Pier | Notes & Things- e

Crate Paper- Notes & Things rub-on | Scrapfellow chipboard- Rombuszok
Scrapfellow dekorgomb

Happy crafting everyone! 
xo Timi

Facebook | Instagram | Pinterest | Youtube


2 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon jó ez a kép Timi, és gyönyörűen érvényesül ezen a szuper oldalon.

    VálaszTörlés