2016. október 28., péntek

the happiest days


Tavasszal sikerült pár képet készítenünk a közeli -szívünknek kedves- parkban. Ezek közül választottam most az alábbiakat és foglaltam egy 12x12 inches hagyományos scrapbook oldalba


Creative Scrappers vázlata és a Jot Magazine Októberi mood board színei alapján. A CS blogján ezer éve nem jártam és most jutott eszembe, hogy régen ezeket a vázlatokat gyűjtöttük, még néhányat ki is nyomtattam anno. Hogy én ezt, hogy elfelejtettem... de ahogy látom most már füzet formájában megvásárolhatóak. 


###

Hi there! I'm back. I need to start getting back into of blogging. So today I want to share my layout with you. When I saw the Jot magazine's mood board, the soft pastel colors caught my eyes. I couldn't wait to create a new layout with these color palette. 



And later I visited the Creative Scrappers blog as well, where I saw a lot of fantastic sketches. I picked one and I started my new layout. Yeah, yeah I know that in the last days, but better in late than never.

Here is what I've been inspired to create:


Első lépésként az alapkarton közepére vízszintesen festettem egy sárga részt, majd száradás után ezen a síkon helyeztem el a fényképeket. Még tavaly készítettem  >>egy albumot, amelyből a megmaradt Wilna virágokat is felhasználtam. 


Valamint néhány MME chipboardot és a kedvencemet a Crate paper Notes &Things rubonokat. 

Thanks for stopping by today!
Happy crafting everyone! 
xo Timi

6 megjegyzés:

  1. Awesome layout with fabulous details!Thanks for playing along with us at Creative Scrappers!

    VálaszTörlés
  2. Wow! Such a beautiful layout - great design, perfect placement of photos and embellishments, love it all. thanks so much for joining in with the challenge at Jot this month :-)

    VálaszTörlés
  3. Timi, ez csodás lett! Könnyed, elegáns, aprólékos, egy szóval imádós 💕

    VálaszTörlés