2016. augusztus 2., kedd

Greenwich park


Folyamatában készítek egy hatalmas London albumot. Ebben fogom megőrizni a városban tett kirándulásaink emlékeit. Igaz lassan haladok vele, de egyszer úgyis elkészül.
Ezen alkalommal a Grennwich-i látogatásunkat dolgoztam fel a Scrapfellow Apróságok scrapbook készletével. A készletet itt, az inspirációmat pedig itt találod.


Sikerült a fényképet is a scrapbook papír színeihez igazítani, így tökéletesen harmonizálnak. A scrapbook papírból kivágtam a nagy virágmintákat és ezeket elrendezgettem a fénykép körül. Ezek alá különféle ágakat és mintákat bélyegeztem.


A scrapbook oldal elrendezésekor még nem tudtam, hogy a kommentet hová fogom elhelyezni, így azt találtam ki, hogy a címfeliratot egy másik alapkartonra rögzítem, amit egy egyszerű trükkel felhajthatóvá tettem.


Megírtam a kommentet, egy kis érdekességgel kiegészítve, amit az előző digitális készletek elemeivel dekoráltam és így nyomtattam ki.



és íme az elkészült végeredmény:


Supplies:


*** 
Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot! 
 Thank you, that you visited my blog! Have a nice day!

  xoxo

4 megjegyzés: