2016. július 6., szerda

#succulents love


Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én évek óta lázban égek a pozsgás/szukkulens növények iránt.
Kövirózsa, varjúháj mind-mind jöhet. Szenvedélyesen gyűjtöm őket. Nagy előnyük, hogy szárazságtűrőek és nem vízigényesek. Rengeteg fajtája van, s mivel képtelenség mindegyik megjegyezni, így ebben a mappában gyűjtögetem őket.
Az idei évben ezek a növények a scrapbook világában a CHA show-n is szép számmal megjelentek. Így például a tervezők készítettek kövirózsás, kaktuszos vágósablonokat, bélyegzőket, pecséteket is ebben a témakörben. De a dekokációs világban és vízfestéses technikában is felfedezhetőek.


Életem első találkozása ezekkel a növényekkel még kisiskolás koromban volt, amikor a nagymamám padlására másztunk fel. Ez az út keresztül vezetett a garázs tetején, amelyen sok-sok kövirózsa volt. Persze akkor még nem foglalkoztam velük azonkívül, hogy tudtam jó fülfájás esetén.
Az igazi szerelem 2010 nyarán alakult ki. Azokban a hónapokban kezdtem el gyűjteni a pozsgásokat, mindenféle fajtát és típust, hogy később egy sziklakertet népesítsek be velük. Ami még azon a nyáron el is készült és egy pár évig gyönyörködhettem is benne. Na de lényeg a lényeg, hogy régebben lőttem egy fényképet az én giga nagyra nőtt első számú kedvencemről és megérkezett hozzá ez a szuper dekortapasz is, ezért gyorsan oldalba foglaltam. Semmi komplikáltság, minimal design, íme az oldalam:


*** 
Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot! 
 Thank you, that you visited my blog! Have a nice day!

  xoxo


2 megjegyzés:

  1. Én is szeretem a kövirózsát, ebben az évben a barátnőmtől szereztem be őket. Tetszik az oldal egyszerűsége, letisztultsága. Ilyen inspiráló oldalak láttán most már nekem is neki kellene állnom scrapbookozni :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi Mónika! Hajrá-hajrá, csak támogatni tudlak! :)

    VálaszTörlés