2016. július 5., kedd

Fantasztikus utazás | Scrapfellow Felfedező Kit Klub inspiráció






Sokáig gondolkoztam, hogy hogyan tudnám felhasználni a Felfedező Kit Klub Traveloge scrapbook papírját. Első lépésként a földgömbre helyeztem a fényképeimet, ahol többféle variációt is kipróbáltam. 



Aztán azon gondolkoztam, hogy a kommentet hogyan helyezzem el az oldalamon. A hosszú szöveg miatt nem szerettem volna kézzel írni. Hmm... milyen jó lenne, ha a nyomtatóba 30 cm-es scrapbook papírt is be lehetne helyezni... így aztán maradtam a pauszpapírra nyomtatásnál.


 A geotagba a Felfedező bélyegző készletből egy földgömböt is bélyegeztem, a chipboardot pedig menta színű Shapie markerrel színeztem.


A dekorkivágó ívből kilyukasztottam a számokat és a felcímkéztem vele a fotókat.


*** 
Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot! 
 Thank you, that you visited my blog! Have a nice day!

  xoxo



2 megjegyzés: