2016. június 29., szerda

Tree top adventure 2.



Az egyik kirándulásunk alkalmával felfedeztünk egy fantasztikus kalandparkot. Ezt az élményt dolgoztam fel a FELFEDEZŐ scrapbook készlettel egy dupla oldalon.
A másik -bal oldal- a Bélyegző Klubteremben található, amelyen a teljes történetet leírtam.

Eleinte minialbumban gondolkoztam, mert sok fényképet szerettem volna használni. Végül úgy gondoltam, hogy egyelőre egy dupla oldalon örökítem meg ezt a fantasztikus élményt.


Az első oldalon készítettem egy zsebet, amely alá elrejtettem egy igen hosszú leírást arról a napunkról. A fényképeket kartonnal emeltem ki a papíron, s mellé a Felfedező kit klub készletéből a betűkártyákat helyeztem el, amelyek angolul kapcsolódnak a másik oldalhoz.



A címfeliratot pedig újra kézzel varrtam. Ebben a videóban megtalálod az elkészítés menetét.


>>> Felhasznált termékek | Supplies  <<<
Scrapfellow Kit Klub- Felfedező

*** 
Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot! 
 Thank you, that you visited my blog! Have a nice day!

  xoxo



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése