2016. május 26., csütörtök

XOXO | Scrapfellow CT inspiráció

A májusi nyugi készlet chipboardját mindenképpen háttérként szerettem volna felhasználni valamelyik scrapbook oldalamon.

 A chipboard alá a sárga-virágos Flower beds papírból vágtam ki további szíveket. Picit melós, de megéri ;)



Majd a szív és virág (diecut) kivágatokból helyeztem el néhányat, melyeket a chipboard szívek felső részén rögzítettem. A fehér alapkartonra elszórtan bélyegeztem párat. 



A címfelirat pedig a Dear Lizzy XOXO azaz puszi+ölelés chipboard lett. Ez alá még került egy mondat, de az már maradjon a kettőnké. ;)




>>> Felhasznált termékek | Supplies  <<<

Scrapfellow Kit Klub- Május
EK Succes Circle punch, Dear Lizzy chipboard
7gypsies-Lille clear stamp, Simple cards....., DoCrafts clear stamp, 
Floral punch/emboss- Butterfly, Mememento ink

*** 
Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot! 
 Thank you, that you visited my blog! Have a nice day!

  xoxo



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése