2016. május 23., hétfő

Nyugi | Scrapfellow CT inspiráció


Számomra a kerékpározás kikapcsolódást és feltöltődést jelent. Szeretek a szabadban lenni és mozogni. Az alábbi oldalam is erről szól, amihez a májusi Project Life kártyákat használtam. 



Az oldal borítószerű nyitása egy véletlen folytán kialakult ötlet. Eredetileg a Focus papír közepéből szerettem volna köröket kivágni és rétegezni, de a mérete miatt Sizzix vágógéppel nem csinálhattam úgy ahogy terveztem. Majd kettévágtam a papírt s gondoltam vágok félköröket, de ez sem volt kivitelezhető. Így maradt egy kettévágott papírom... aztán elkezdtem ötletelni, hogy hogyan tudnám használni. Addig játszottam vele, míg kitaláltam, hogy dekortapasszal (washi tape) az alapkarton széleihez rögzítem, hogy borítóként nyíljon. A külső egymásra boruló köröket egy másik papírból vágtam ki szike, majd vágósablon segítségével. A többi pedig már jött magától. 

A fehér akrilfeliratot alkoholos Sharpie filccel színeztem világoskékre és egy darabka dekortapasszal díszítettem.








>>> Felhasznált termékek | Supplies  <<<

bicycle photo from the Pinterest

Scrapfellow Kit Klub      Május- Nyugi

*** 
Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot! 
 Thank you, that you visited my blog! Have a nice day!

  xoxo



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése