2016. május 17., kedd

Altenew roses

Itt Angliában elég sokféle magazint lehet kapni scrapbook vagy képeslapkészítés témában. Alkalmanként figyelem a kínálatot. Áprilisban jelent meg a Simply Cards nevű magazin,

amelyhez ajándékba Altenew bélyegzőt és vágósablont mellékeltek. Természetesen hamar elkapkodták mindenhol, s amikor már lemondtam róla, akkor a Hobbycraft-ban találtam egy utolsó darabot. Mondanom sem kell, hogy hazajött velem ;)


A rózsák rétegezésénél ki kellett tapasztalni, hogy mely tintapárnák színei harmonizálnak leginkább. Nekem ezek a tintáim vannak itthon, így ezekkel dolgoztam. Nagyon szeretem Tim Holtz Distress Ink tintáit, viszont ehhez a bélyegzéshez nem ez az igazi, inkább a Memento-kat választanám. A bélyegzés előtt alkalmaztam Jennifer McGuire-féle technikát és nekem bevált, csak ajánlani tudom nektek is!







 *** 
Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot! 
 Thank you, that you visited my blog! Have a nice day!

  xoxo



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése