2016. május 3., kedd

Ilyen az élet | C'est la vie


Nemrégiben véletlenül egy filmre kapcsoltam a tévében. Megfogott és végignéztem.

 A film végén ezek a zárómondatok hangzottak el:

"Néhány ember azért született, hogy a folyó partján üldögéljen.
Néhányan azért, hogy megcsaphassa őket a villám. Néhányuknak jó
érzéke van a zenéhez. Vannak akik művészek. Vannak akik úsznak.
Vannak akik értenek a gombokhoz. Néhányan színészek.
Néhányan pedig anyák. És vannak akik táncolnak."

Benjamin Button különös élete –részlet


Ezek közül engem most egy mondat fogott meg igazán. Az anyaság. Igen az vagyok. Fontos része az életemnek. Bár sokszor nagyon nehéz, de mégis vannak csodás pillanatai. Az egyik ilyen -számomra nagyon fontos- pillanatot örökítettem meg, avagy a hétköznapi életünk apró csodái. 


Még javában tél volt, amikor már elő-előbújtak a napsugarak és annyira jóleső érzés volt. Ezért a mi ketten megbeszéltük, hogy amikor jó idő lesz akkor a suliból hazafelé sétálni fogunk. Azóta nagyon várjuk ezeket a napsütéses napokat. Már jó pár ilyen sétán vagyunk túl és elmondhatom, hogy mindkettőnk számára nagyon fontos és annyira élvezzük. Ilyenkor  csak ketten vagyunk, nem sietünk, mindent megnézünk, beszélgetünk róla, ilyenkor mindent lehet. Az utcánk végén pedig mindig történik valami, ami megmelengeti a szívemet. Mégpedig az, hogy előre küld, "anya te csak sétálj tovább" és addig ő virágot szed nekem. Ami még szebb, hogy nem csak a sétáink alkalmával, hanem máskor is, amikor virágokat lát. És nekem ezek a legszebb virágok a világon!







>>> Felhasznált termékek | Supplies  <<<

Scrapfellow
Kit Klub April
Scrapfellow Digital Kit Klub
*** 
Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot! 
 Thank you, that you visited my blog! Have a nice day!

  xoxo

2 megjegyzés:

  1. Én is nemrég láttam a filmet és nagyon szerettem! :) Az oldal, az idézet és az írásod is csodaszép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még csak most láttam először a filmet ;) Köszi szépen!

      Törlés