2016. május 26., csütörtök

Dekorgombok tárolása | Flair buttons storages



Még 2014. őszén a Big Stamp Scrapbooking Show-n jártam Londonban, ahol végre sikerült mágneses lapokat vásárolnom. Az ötlet már régóta motoszkált a fejemben, hogy ezekre a lapokra helyezem rá a dekorgombokat, úgy ahogy például a vékony vágósablonokat is szoktuk.


Ha szeretnéd elkészíteni, akkor az alábbiakra lesz szükséged:
dekorgombok, mágneses lapok (magnetic sheets), képkeret és olló


A keretből kivettem az üveget (erre nem lesz szükséged), majd ollóval méretre vágtam a mágnes lapot és beleillesztettem.
Ahhoz, hogy erősebb tapadást hozzak létre, két mágneslapot egymásra helyeztem, ami így még erősebbé vált és a gombok is megfelelően rátapadtak, nem csúszkáltak le.

Oh la la, íme a végeredmény:
1. Mágneses lapon

Ha tágas alkotótérrel rendelkezel, akkor egy nagyobb képkeretben is elkészítheted. Mindemellett egy csokorba gyűjtöttem a további tárolási lehetőségeket:


2. Dobozban
Én nagyon sokáig így tároltam őket.

3. Színek szerint rendszerezve:

4. Nyitható albumkarikára fűzve


5. Mágneses szalagon


link

6. Mágneses mappában

7. Ikea Grundtal mágneses fűszertárolóban 

8. Mappában lefűzve, érmetasakokban

(link)

9. Vászonkeretre helyezve (gombostűn vagy rajzszegen)

10. Parafatáblára tűzve

11. Fóliára ragasztva (például glue dots ragasztópöttyökkel)

12. Az eredeti csomagolásában hagyva, kétoldalas ragasztóval egy kartonra rögzítve
kép hamarosan ;)

Természetesen a tárolás legegyszerűbb módja,
ha felhasználjuk a scrapbook és egyéb kreatív alkotásainkon! ;)
Remélem ti is kedvet kaptatok valamelyik ötlethez!

  *** 
Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot! 
 Thank you, that you visited my blog! Have a nice day!

  xoxo

2 megjegyzés:

  1. Hű, én nagyon bírom az ilyen bejegyzéseket! Rengeteg klassz ötlet. És persze a nyugtatás, hogy én normális vagyok, nem is vagyok annyira gyűjtögetős....
    Köszönöm!

    VálaszTörlés