2016. április 7., csütörtök

Csináld magad: rojtozott szívek | DIY fringe heart



Anyák napja közeledtével a szív formák mindig kapóra jönnek. Mostanában elég sok ilyen scrapbook dekorációs elemet készítettem saját kezűleg. Ezeket hamarosan mutatom itt a blogomon is szépen sorban. Sokáig szemeztem Maggie Holmes Blooms kollekciójában található fringe heart-tel, azaz a rojtozott szívekkel.

Egyelőre a kedvenc webáruházamban sem kapható, s beletelik jó pár hétbe amíg Amerikából megérkeznek a Európai webáruházakba.
Na de mit csinál egy jó scrapper? elkészíti magának házilag, mint nagyon sok mást, s így még a pénztárcáját is megkíméli.
Készítsd el te is, hiszen nem nagy ördöngösség!
Elővettem és leporoltam a Sizzix Big Shot vágógépemet, mivel emlékeztem, hogy anno az alapkészletben volt egy szív alakú vágókés. Maggie Holmes Open book 6x6 inches papírkészletéből szíveket vágtam a vágógép segítségével.


A szíveket vízszintesen tetszés szerint 3 vagy 4 részre vágtam, amit egy fűszervágó ollóval rojtoztam. De enélkül is tökéletesen kivitelezhető, mert egy sima ollóval is rojtozhatod a papírt.


Végül a rétegeket egymásra ragasztottam, a felső részénél pedig varrógéppel végigvarrtam. 
(Az első képen a vágógép fogantyújánál látható papírmaradékokat sablonnak használtam, így szép szabályosak lettek a szív formák.)


Íme a végeredmény. próbáld ki te is!



>>> Felhasznált termékek | Supplies  <<<

Sizzix Big Shot (Mo.-on itt)
Sizzix Bigz die Hearts (vagy itt)
Maggie Holmes-Open book 6x6" paperpad
American Craft - glitter paper
fringe scissor, glue, sewing machine


*** 
Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot! 
 Thank you, that you visited my blog! Have a nice day!

  xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése