2016. április 9., szombat

Csináld magad! Farmer szívek | DIY jeans hearts


Ha már a rojtozott szívek elkészítéséhez elővettem a Big Shot vágógépet, akkor most folytatom a sort, szóval tekerésre fel!
Én a régi farmereket soha nem dobom ki. Egy külön táskában elrakom, s ha valamilyen ötlethez alkalmasak akkor előveszem. Évekkel ezelőtt (épp 5 éve) ilyen maradékokból egy takarót varrtam. Azóta is megvan, használjuk és természetesen ami számomra fontos volt, hogy újrahasznosított azaz teljesen recycling! 


Imádom a farmert minden formájában. Most is előkerestem ezt a régi farmeres táskát. Kiválogattam a tetsző árnyalatokat és vágógép+szív vágósablon segítségével kivágtam.

A sort tovább folytatva elővettem a We R Memory keepers Denim Blue készletét és abból is vágtam formákat. (lsd. pöttyös farmer) Ennek nagy előnye, hogy a hátulján található egy papír réteg, így vágóasztalon könnyen vágható, ill. jól rögzíthető is a scrapbook alkotásokon.
Végül még egy ötlet: Maszkolószalaggal leragasztottam egy részt a kivágott formán, vékonyan bekentem ragasztóval és csillámport szórtam bele. Száradás után óvatosan eltávolítottam a maszkolószalagot és íme: 


(Figyelem! a maszkolószalag lehúzásakor lassan, óvatosan húzzátok le a farmerről, 
mert nekem a szálak picit beleragadtak és felül kirojtolódott :P )

Remélem te is kedvet kaptál valamelyik ötlet elkészítéséhez!

>>> Felhasznált termékek | Supplies  <<<

régi farmerdarabok, Sizzix Big Shot, Sizzix Bigz die heart
(Mo.-on itt és itt)

*** 
Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot! 
 Thank you, that you visited my blog! Have a nice day!

  xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése