2016. április 20., szerda

Anyák napi pop up képeslap


Ez a pop-up képeslap annyira megtetszett, hogy úgy gondoltam ezt mindenképp elkészítem.




Első lépésként vágtam 7 db 10x10 cm-es négyzetet.
A videó mutatja a hajtogatás menetét és a szirom elkészítését.


Majd filctollal megrajzoltam a bibéket és egyetlen szirom kivágása után elkészítettem a virágokat


Megfelelő elrendezés és jelölés után minden virágot összeragasztottam.


Végül pedig tetszés szerint dekoráltam.
Én leveleket bélyegeztem és körbevágtam.
Ilyen lett a képeslapom:



Az alábbi videó tutorial segít az elkészítésben:



Ha megakadnál itt találsz egy másik lehetőséget is.

*** 
Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot! 
 Thank you, that you visited my blog! Have a nice day!

  xoxo



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése