2016. március 27., vasárnap

Hello Pinterest!


pinterest.com
azaz The world's catalogue of ideas

Megjelenése óta nagy rajongója vagyok a Pinterest-nek, ennek most már ötödik éve. Szeretem az oldalt, mert nem a számítógépemen kell tárolom az egyes ötleteket, inspirációkat, hanem megtehetem a profilomon létrehozott virtuális mappákban. Így nyugodtan rögzíthetem a különféle lakásdekorációkat vagy épp a húsvéti ötleteket.


Na de mi is az a Pinterest röviden?

Egy közösségi képmegosztó weboldal, a vizuális felfedezés eszköze. A rendszerbe meghívóval lehet bekerülni, s ezután tudsz regisztrálni.
A profilod létrehozása után a keresőmezőben (Search) begépeled amit keresel vagy a megadott témák szerint tudsz ötleteket keresni és pinnelni (Pin it) az általad kedvelt képeket.

 to pin= kitűzni, interest= érdeklődési kör

Az oldalon rengeteg téma van jelen, így a divat, design, fotózás, receptek és még hosszan sorolhatnám ezeket. Túlnyomórészt a nők körében örvend nagy népszerűségnek, ezért is mondják, hogy a Pinterest nem más mind a nőknek szóló Tumblr.

Vigyázat, fertőzésveszély! ;) Ha egyszer elkezded használni úgy fogod érezni, rohan az idő!

A napokban pedig arra lettem figyelmes, már négyezren követik az oldalamat! ;) Köszönöm, hogy ilyen sokan kedvelitek! Ha szeretnéd követni a mappáimat itt tudod: Timi pinterest táblái.

If you'd like to follow my boards are here: Timi Biro

*** 
Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot! 
 Thank you, that you visited my blog! Have a nice day!

  xoxo


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése