2016. március 2., szerda

A mi repüléseink | Our flights | Pink Paislee instagram album


Végre elkészültem egy régen elkezdett, mindig "majd később folytatom" mondattal félretett albumommal. Majd akadt némi szabadidőm és úgy gondoltam itt az ideje, hogy ez az album is elnyerje végső formáját.
Fotóztam, képet szerkesztettem és megírtam ezt a blogbejegyzést is. Szóval izgatottan mutatom nektek is ezt a 4x4 inches minialbumot, amely tartalmazza az első, igen meghatározó repülés élményét és az azt követőeket.


Az album elkészítéséhez Pink Paislee Atlas kollekcióját és annak kiegészítőit használtam fel. A chipboard album dombornyomott karton borítóját túl egyszínűnek éreztem, így arra még kézzel festettem, majd Shine (Mister Huey's) misttel fújtam le. Ezután felépítettem magát a borítót.
Az album tartalmazott 10 db tasakot, ami mellé még egy csomagot rendeltem, így összesen 20 db tasakot rejt. Méreteit tekintve pedig még tovább bővíthetem a későbbiekben. 

Tipp a videó megtekintéséhez: A videólejátszó jobb alsó sarkában található fogaskerék ikonra kattintva állíthatod be a kívánt minőséget. Beállítások/HD minőség.


*****

Hi! I'am really exited to show my new project. I documented our flights, and created this 4x4 inches size instagram album. I used my favourite and wonderful Pink Paislee- Atlas collection and 2 pack photo page protectors. (The album includes ten  4x4" page protectors) I painted the chipboard album cover and I used a little shine mist spray. There are so many pages in this album and I created a short video. It was easier for me but you can watching a few pages below.
Youtube settings: 1080p HD video


















>>> Felhasznált termékek | Supplies  <<<


*** 
Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot! 
 Thank you, that you visited my blog! Have a nice day!

  xoxo



2 megjegyzés:

  1. Nagyon profi az album és a videó is. Tényleg csodát tettél ezzel a témával. Tetszik!

    VálaszTörlés