2016. január 11., hétfő

Téli örömök | Winter fun | Scrapfellow CT inspiráció


Tél, hideg, hó, sok hó... akkor indulás szánkózni!


Még javában készül a december napjai albumom, de úgy gondoltam oldalt is készítek decemberi kit klubos készletből. Az első szánkózás élményét foglaltam egy 12x12 inches oldalba, mert számunkra fontos alkalom volt, így oldalt érdemel. :) 

Az scrapbook oldal elkészítését a varrással kezdtem. Ceruzával halványan megrajzoltam a tervezett vonalakat, majd picit mellette varrógéppel végigvarrtam, utána pedig kiradíroztam a ceruzás vonalakat. Az alapkartonra vízszintesen elhelyeztem egy csík Warm winter nevű scrapbook papírt, rá a fényképet. Ezeket egy darabka baker twine pékzsineggel körbekötöttem. A varrásra ráragasztottam (Express glue-val) a flittereket. Közé véletlenszerűen filcszavakat helyeztem el és a kit klubos bélyegzővel is belebélyegeztem. Elrendezgettem a scrapbook kiegészítőket, chipboard/matrica hópelyheket, és a címfeliratot. A kép alatti kihúzható kommentkártyára írtam pár sort erről az emlékünkről.









A Scrapfellow scrapbookos galériájában  >> ITT<< találjátok.
Mutassátok meg ti is bátran mivel foglalatoskodtok!
Szeretettel várunk! :)

  *** 
Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot! 
 Thank you, that you visited my blog! Have a nice day!

  xoxo


>>> Felhasznált termékek | Supplies  <<<


Scrapfellow
Kit klub
2015 December

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése