2015. december 31., csütörtök

Év végi összesítés


*****Viszlát 2015, hello 2016!*****

Lassan már hagyománnyá válik nálam, hogy itt a blogomon is összegzem az évet. A múlt év némileg mozgalmasabb volt, de az ideit sem cserélném el semmivel! ;)
Persze 2015 is bővelkedett örömbombákban, apró csodákban, amelyek mind-mind mosolyt csaltak az arcomra. Mindemellett örülök, hogy továbbra is a Scrapfellow kreatív csapatában tevékenykedhetem, s remélem a munkáimon keresztül sok scrapbookos társamat alkotásra ösztönöztem. Higgyétek el nagyon jó érzés és megtisztelő ilyen visszajelzést olvasni tőletek.
Ami persze a legfontosabb, hogy a 2015-ös évben készült munkáim nekem, nekünk a családomnak készültek, szívem minden szeretetével.
Köszönöm mindenkinek aki figyelemmel követi az inspirációimat, munkáimat és rendszeresen olvassa a blogomat!

2015-ben

- 30 publikált scrapbook oldal és 6 minialbum készült a kezeim között.

Örömmel töltött el:

2015. január
Az év alkotója lettem a scrap.hu-n

2015- április
Immáron másodszor scrapbook kiállításon jártam Londonban

2015. augusztus
Az egy kis emlékeztető című hagyományos oldalam megjelent a francia EnterArtistes magazinban

2015. november
nyertem a Jot Magazine októberi Mood Board kihívásán

2015. december
A Winter Wonderland scrapbook oldalam bekerült az ausztrál Jot Magazine 12. számába

Itt pedig egy kollázsba foglaltam a múlt évi munkáimat:


A december végi SF blog hop játékon ezek tetszettek nektek a legjobban:

1. Menj, láss,élj!
2. Első nap az iskolában minialbum
3. Kávéspohár album

*** 
Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot! 
 Thank you, that you visited my blog! Have a nice day!

  xoxo


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése