2016. január 30., szombat

Cool | Scrapfellow inspiráció


Hétvégére sem hagylak benneteket inspiráció nélkül. Ma egy monokróm oldalon kezdtem el dolgozni, amit végül egy kis piros-narancs-kék színnel spékeltem meg.


A scrapbook oldal elkészítéséhez -az előző oldalhoz hasonlóan- a Scrapfellow Story kit készletét használtam, ebből is a Captured papírból vágtam egy darabot. Nem szokásom, de sajnos ezt rögtön leragasztottam, amit később meg is bántam, mert szerettem volna még a fénykép alá rétegezni vagy ha tasakszerűen meghagyom akkor egy nagy Project Life kártyát elhelyezni benne. Na mindegy, ezt most így maradt. Az oldal címéhez a nagy betűchipboardokat natúran helyeztem az oldalamra.



A jobb felső sarokban pedig pici, maradék scrapbook papírokat egymásra helyeztem, s ezeket egy szegeccsel rögzítettem az alapkartonhoz, mellé pedig egy textilgombot ragasztottam.


De még hiányzott valami az oldalról, így a Sztori körkivágó ív színeire hagyatkoztam, s ezeket a csillagokat lyukasztottam ki egy 1 inches körlyukasztóval, majd varrógéppel levarrtam. Végül pedig ugyanezen színekkel apró pacákat fröcsköltem még rá.


Felhasználtam/ Supplies:


  *** 
Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot! 
 Thank you, that you visited my blog! Have a nice day!

  xoxo



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése