2015. december 12., szombat

December napjai 2015 | Előkészületek

Már biztosan mindenki javában készíti december napjai albumát, én pedig mutatom nektek, hogyan készülődtem pár héttel ezelőtt.


Az előkészületekhez tartozott, hogy első lépésként az asztalomra rendeztem azokat a scrapbook papírokat, bélyegzőket és kiegészítőket, amelyeket szeretnék majd felhasználni az albumkészítés során.

Persze rengeteg mindent előkészíthetnék, de elsősorban a Scrapfellow-s novemberi és decemberi kitklubos készleteket fogom használni. A többi majd jön folyamatában.


pl.: mintás chipboardok, scrapbook papírok, kivágóívek, alapkartonok


és karácsonyi témájú chipboardok.


Tavaly sikerült vásárolnom egy handbook albumalapot (American Craft 8x9"), így az idei évre az már adott volt. A borítója pár héttel ezelőtt kb. valahogy így nézett ki, még ragasztás nélkül:


Az albumban volt 4 db elválasztó, amelyekre rábélyegeztem a heteket:


Időközben arany pékzsineggel kihímeztem a woodchip óriáscsillagot is, ami alá egy filc csipkét, rá pedig egy mintás chipboardot rögzítettem.


Amikor még frissen megérkezett a csomag, akkor ezeket a pici chipboard szócímkéket egy maszkolószalaggal fogtam össze a felhasználás idejéig. Átlátható és könnyen leválasztható a kiválasztott felirat.

Az album lapjait albumtasakokkal fogom megoldani (ilyen még nem volt alapon), amihez Studio Calico-s handbook page protectort és sima a/5-ös irodai tasakot használok. Sőt készítettem pár gyorsoldalt is, amelyre majd csak a fényképet kell beragasztanom.


Remélem jól haladtok az albummal, kitartást nektek a továbbiakhoz!
Amint tudom, hozom én is. ;)

  >>> Felhasznált termékek | Supplies  <<<


Scrapfellow KitKlub November
Scrapfellow KitKlub November
Scrapfellow KitKlub December

Örülök, hogy itt jártál! :)
Thank you that visited my blog!
xo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése