2015. november 12., csütörtök

Csodás ősz | Wonderful autumn | Scrapfellow KitKlub inspiráció


Otthon Magyarországon nem jellemző hogy a fák alatt virágok nőnek. (Bár én anno próbálkoztam kövirózsával, de nem volt ideális a párosítás.)
Itt Angliában tavasszal láttam hasonlót, mégpedig nárciszokat a fa tövében. Mondhatom, hogy ez az ország a nárciszok és ciklámenek országa, hiszen rengeteg van mindenfelé. Az autópályától kezdve a parkokig, s a legjobb, hogy a kedvezőbb időjárás miatt nem fagynak meg.
Erre a gyönyörű ciklámenre pedig az egyik kirándulás alkalmával a Leeds-i kastély parkjában találtam rá. Rögtön rácsodálkoztam a természet szépségére. Nagyon tetszik, hogy a fa alatt növekszik és pompázik.


Az oldalról még több információt a Scrapfellow Galériámban találsz.

>>> Felhasznált termékek | Supplies  <<<

Scrapfellow KitKlub Október
Scrapfellow Project Life addon Október



  *** 
Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot! 
 Thank you, that you visited my blog! Have a nice day!

  xoxo



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése