2015. október 9., péntek

Roller stamp bélyegzők rendszerezése | DIY Roller stamps organising



Évek óta gyűjtöm a roller stamp bélyegzőket (Dear Lizzy, Amy Tangerine, Studio Calico, American Craft stb.). Tavasszal megfogalmazódott bennem, hogy
mostmár jó lenne valami rendszert vinni a tárolásba, hogy igazán átláthatóak legyenek. Persze a csomagoláson lévő mintákat mindig kivágtam és gondosan eltettem, de nem volt az igazi. Mutatom nektek is, hogy mivel szöszmötöltem egy jó ideje. A cikkírásról már ne is beszéljünk. :P

A few years ago I started collect the roller date stamps. I'm really obsessed with them. I wanted a good organising system for the stamps and I did it:

1. Vágógép segítségével kommentkártyákat vágtam ki fehér kartonból.
I cut with my Silhouette Cameo a few tags


2. Az interneten megkerestem a bélyegzők fotóit, amit ezekre a kommentkártyákra nyomtattam.
 I'm look for the roller stamps image on the internet and I printed the tags.


3. A kommentkártyák másik oldalára pedig rábélyegeztem a feliratokat.
Other side of the tags I stamped the words.


... igen egyesével :P
Yes, one by one :P


4. A kártyákat pedig egy nyitható albumkarikával fogtam össze. Íme:
and I used a scrapbook album ring:


*** 
Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot! 
 Thank you, that you visited my blog! Have a nice day!

  xoxo


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése