2015. október 13., kedd

Évkönyv az iskolatáskában | Scrapfellow CT inspiráció



Ebben a minialbumban a kisfiam évkezdős fényképeit dolgoztam fel. Az iskolatáska minden fakkja
egy-egy évet örökít meg. A vágófájlt a Silhouette Design Store-ban vásároltam, majd Silhouette Cameo vágógép segítségével kivágtam. Előtte még átméreteztem úgy, hogy a Project Life kártyák elférjenek benne, így az album mérete 12x8cm (4,6x3,2inch), vastagsága pedig 1 cm lett. Összeragasztás után fogantyúval és vállpánttal iskolatáskává alakítottam. 
Rettentő cuki album, én nagyon imádom!







>>> Felhasznált termékek | Supplies  <<<

Scrapfellow KitKlub Szeptember


Scrapfellow Project Life Szeptember
Scrapfellow scrapbook papírok
Silhouette Cameo
Scrapfellow Dekorkivágó
Scrapfellow Címkekivágó
Scrapfellow Szócímke kivágóív

  *** 
Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot! 
 Thank you, that you visited my blog! Have a nice day!

  xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése