2015. szeptember 8., kedd

Együtt a stégen | Together at the pier


Az egyik nyári kirándulás alkalmával ellátogattunk a lakóhelyünkhöz közeli tóhoz, a sokak által kedvelt Harangodra. 
Sokat jelent számomra ez a hely és rengeteg gyermekkori és iskolai élmény is fűz ide. Jó volt bejárni a természetet, megmutatni és elmesélni a gyermekemnek az emlékeimet.


A SCRAPBOOK OLDAL ELKÉSZÍTÉSE:

Az oldal elkészítéséhez a Scrapfellow Júliusi készletét használtam, illetve a cikk alján megtalálható termékeket. Első lépésként a 30x30 cm-es fehér alapkarton alsó részére egy csíkot vágtam a Jetty elnevezésű deszkás scrapbook papírból. Erre helyeztem a készletben található kék szalagot, amit először kétoldalas ragasztóval rögzítettem. Viszont időnként felhullámosodott (elengedte a ragasztó), ezért jobbnak és stabilabbnak láttam, ha varrógéppel levarrom. Ezzel kapcsolatban óvatosságra intelek benneteket, mert a varrógép tűjének nem igazán jó a kétoldalas ragasztó. Szóval óvatosan és lassan varrjatok!
A fénykép elhelyezése után következő lépésként a Sea shore papírból vágtam ki tetszőlegesen pár vízi növényt. A széleit pedig sziluettollóval vágtam igazán pontosra. A növények alá pedig vízcseppeket stencileztem.
A levélmintás chipboardokat (nagyon odáig vagyok érte!) úgy rendezgettem, hogy egyetlen növény látszatát keltse, így az egyiket az eredeti mintáján, a másikat pedig a hátoldalán helyeztem el. Ezután az egyik chipi hátulján próbálgattam a tintaszíneket és amelyik tetszett, azzal máris tintáztam a felületét. Végül a levelek kaptak egy-egy fehér félgyöngyöt és pár festékpacát is.


Egy apró tipp: Ha nem tudod milyen tintaszínt használj, csak tedd magad mellé a scrapbook papírt amit az oldalon használni szeretnél és nézd meg milyen színek vannak a mintákon. Ebben az esetben a vízi növényeken. Így biztosan harmóniában marad az alkotásod!

A tengeri habokra emlékeztető chipboardot világoskék tintával tintáztam és a körökbe Glossy Accents ragasztót nyomtam. Majd száradás után még 2x megismételtem.


A Glossy Accents helyettesíthető például 3D lakkal is. A ragasztók lényege, hogy száradás után domború, fényes felületet kapunk. Olyan mintha a chipboardban víz lenne.


Ezután felragasztottam a parafa címfeliratot, megírtam a kommentet és dátumoztam a scrapbook oldalt.
A mintás chipboardon (Irány a) volt egy fölösleges a betű, amelyre az Elkapott pillanat bélyegzőcsomagban lévő pici szívvel bélyegeztem.
Legvégül pedig elrendezgettem az apróbb kiegészítőket (mintás- és sima chipboardok, szócímke, dekorgomb, strasszok) és rögzítettem azokat.


Remélem ti is kedvet kaptatok az alkotáshoz!

>>> Felhasznált termékek | Supplies  <<<



*** 
Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot! 
 Thank you, that you visited my blog! Have a nice day!

  xoxo



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése