2015. szeptember 15., kedd

Dover | Scrapfellow CT inspiráció | August 2015 Jot Mood Board Challenge


A nyári hazautazásunk előtti napokban többször elhangzott egy kérdés a kisfiam szájából:
"- De ugye hajóval megyünk?
 - Igen, azzal utazunk majd -nyugtatgattuk.
Imádja felfedezni a hajót, szinte minden részét, szintjét bejárjuk ilyenkor, egyszóval mi nem unatkozunk. A végtelen kék tenger lélegzetelállító és nem mindennapi látvány. Hatalmas élmény ez neki, de még nekünk felnőtteknek is!


A SCRAPBOOK OLDAL ELKÉSZÍTÉSE:

Az oldalon található négyzetes keretet bárki könnyen elkészítheti. Képszerkesztő programmal négyzeteket tetszés szerint egymásra helyeztem, némelyiket téglalappá alakítottam, kicsinyítettem vagy épp nagyítottam. A szerkesztés után elkészítettem a vágófájt és Silhouette Cameo vágógép segítségével fehér alapkartonból kivágtam. Ha pedig nem lenne vágógépem, én tuti kivágnám művészkéssel és fém vonalzó segítségével. ;)

Ebbe a papírkeretbe méreteztem a fényképeket és a SF KitKlubos készletek -kék színű vagy tengerrel és vízzel kapcsolatos- scrapbook papírjaiból.
Következő lépésként elkészítettem a keret alatti festett részt (lsd. a képen), amibe -száradás után- a kit klubos stencillel extra pacákat tintáztam kék illetve menta színnel. Sk. vasmacska stencilen keresztül pedig fehér struktúrpasztát vittem fel a papírra. Így nézett ki:


Erre a részre még akrilbélyegzővel mintákat pecsételtem és festéket is fröcsköltem.


Az egész keretet 3D ragasztószalaggal rögzítettem, s alá egy darabka piros-fehér mintás dekortapaszt ragasztottam. Az üres részeket mintás chipboardokkal díszítettem.



Elhelyeztem a címfeliratot, megírtam a kommentet és dátumot bélyegeztem. 
Kreatív alkotást kívánok nektek is!


>>> Felhasznált termékek | Supplies  <<<

Silhouette Cameo 

Scrapfellow Kit klub Július 

► Pentart struktúrpaszta

 Scrapfellow kivágható címke

► kék enamel dots 

► kék /szürke/ menta színű tintapárnák


Az oldalamat pedig neveztem a Jot magazin szeptemberi kihívására:



*** 
Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot! 
 Thank you, that you visited my blog! Have a nice day!

  xoxo


8 megjegyzés:

  1. Oooh - I love this! I enjoy seeing how you put the page together. Thanks for sharing and joining in with the Jot Mood Board challenge this month :-)

    VálaszTörlés
  2. So beautiful.... thanks so much for taking the challenge at Jot this month.

    VálaszTörlés
  3. Oh my! The back ground stamping and water colour detail is fabulous!!!! Thank you for taking the time & playing along with us over at Jot!

    VálaszTörlés
  4. This is just gorgeous! I love the water colour! Thank you for playing along with our Mood Board over at Jot Magazine. KIM

    VálaszTörlés