2015. szeptember 10., csütörtök

Az első falmászás | The first wall climbing


Amíg nem próbálod, nem tudod... mire vagy képes! Így voltunk ezzel mi is. Az egyik nyár eleji rendezvényen a sétálóutca közepén felállítottak egy mobil mászófalat, amit napokig ki lehetett próbálni, ösztönözve ezzel az embereket a falmászás megismerésére.
Fiam lévén természetesen  mi is kipróbáltuk. Abszolút pozitív élményként hatott a 4 és fél éves gyermekemre és számomra is igazán meglepő volt a magasság ameddig felmászott. Nagyon büszke vagyok rá és örülök, hogy nyitott volt a falmászás megismerésére.


A SCRAPBOOK OLDAL ELKÉSZÍTÉSE:

Jetty nevű scrapbook papírból tetszőlegesen vágtam egy darabot.


A széleit sziluettollóval vágtam szabályos egyenesre.
Ezután 3d ragasztószalaggal rögzítettem az alapkartonhoz. (de használhatsz vastagabb kartondarabot is). Én ehhez a ragasztóhoz külön egy régi ollót használok, mert mindig ragacsos lesz az olló. 
(Ezt a ragasztómaradványt acetonnal tudod letörölgetni.)


A fényképekből vízszintes kollázst készítettem. (10x15-ös mérettű alapra két fényképet szerkesztettem egymás mellé.) A két fényképet pedig a barna alapkartonra rögzítettem.
Következő lépésként a maradék papírból még formára vágtam további hexagonokat, amit szintén tetszőlegesen az alapkartonra rögzítettem. Némelyiket fekete zselés tollal vonalaztam vagy strasszkővel díszítettem.


A hexagon chipboardok felületét famintás bélyegzővel mintáztam, amire az áprilisi kit klub bélyegzőjével szavakat is bélyegeztem. Továbbá elrendezgettem a címfelirat betűit is.


A kommentet a deszkamintás papírra (Jetty) nyomtattam. Ez egy picit türelemjáték, de megéri!

  • A szöveget word dokumentumban megírtam, beállítottam a szövegméretet és a betűtípust (Traveling _Typewriter), majd 
  • Formátum/Szövegirány-Szövegdoboz/rákattintasz a neked tetsző irányra. De ezt a melle lévő Minta mutatni fogja. 
  • Nyomtatás. Erre a lapra méretezem rá a scrapbook papír csíkot, amit egy pici kétoldalas ragasztóval a fehér nyomtatópapírhoz rögzítek úgy, hogy nyomtatás után le tudjam szedni. Ha ezzel elkészültél, indulhat a nyomtatás. A scrapbook oldalra rögzítés után én még varrógéppel végigvarrtam a papírt.

Legvégül pedig rögzítettem a cím betűit, fröcsköltem egy-két színes festékpacát, bélyegeztem és  és elkészült az első falmászást megörökítő hagyományos scrapbook oldalam.



Remélem te is kedvet kaptál egy scrapbook oldal elkészítéséhez! :)
Kreatív alkotást kívánok!

>>> Felhasznált termékek | Supplies  <<<

Scrapfellow KitKlub Július



Scrapfellow hexagon chipboardok, 
Scrapfellow Alpha 7 betűk, varróolló, 
Scrapfellow akriltömb,
fekete és barna tinta


  *** 
Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot! 
 Thank you, that you visited my blog! Have a nice day!


  xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése