2015. július 8., szerda

Végre szünidő! | Finally vacation! | Scrapfellow inspiráció


Mivel itt Angliában még javában suli van, ezért a tavalyi évkezdést és -zárást dolgoztam fel egy 30x30 cm-es scrapbook oldalon. Már érezhetően
közeledik a szünidő és nagyon-nagyon várjuk a nyári vakációt, amit igyekszünk majd tartalmasan eltölteni. De természetesen a játék és a pihenés ideje lesz.


Az oldal igen egyszerűen elkészíthető, ezért ajánlom bárkinek elkészítésre. A fehér alapkartonon a Citron nevű scrapbook papír dominál. Erre helyeztem a PL kártya addon csomagból a Vége a sulinak feliratos kártyás, s arra az első- illetve az utolsó iskolai napon készült fényképet.



Az elemek rögzítése közben jött az ötlet, hogy a scrapbook papír jobb oldalát meghagyom egy rejtett komment részére. Így a szünidő chipboard szó végét nem ragasztottam a papírhoz, hogy majd alá tudjam csúsztatni a szöveget. Utólag már nagyon örülök ennek, mert majdnem egy oldalnyi emléket rögzítettem.



ennek a sárga pacának már csak egy száj kellene ;)

A jobb alsó sarokban a napocska egynegyedét művészkéssel ívében körbevágtam és alábújtattam a fénykép sarkát.


A szócímke kivágóívből pedig kivágtam a témához illő szavakat, amelyeket az oldal alsó részén helyeztem el. Végül pedig fekete tollal szabad kézzel keretet adtam az egyes papíroknak és elemeknek.


A scrapbook oldal elkészítéséhez a Scrapfellow Júniusi készletét használtam,
 az inspirációs cikket pedig >>> itt <<< találod.


   *** 
Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot! 
 Thank you, that you visited my blog! Have a nice day!

  xoxo


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése