2015. június 3., szerda

Majdnem 4 | Almost 4 ys | Scrapfellow inspiráció


Ez az oldal amolyan emlékeztető a gyermekem egyes korszakairól. Biztosan jó lesz
kézbe vennie akár tinédzserként, akár felnőttként, de szerintem még nekem is. Leírtam és scrapbook oldalba foglaltam, hogy milyennek látom és miket szeretett akkoriban.


Az oldal elkészítéséhez a májusi KitKlubos készletet használtam. Méretét tekintve 5x11 inches formát vágtam ki a strukturált alapkartonból. 
Első lépésként a papírra nyomtattam az alsó szövegrészt. Majd a fénykép alá fehér alátétet és a szürke-fehér csíkos ill. zöld scrapbook papírokat rétegeztem. Ezt kétoldalt címkékkel egészítettem ki. A füzetcímkék nevű szilikonbélyegzővel többféle színben és méretben címkéket bélyegeztem és sziluettollóval körbevágtam, majd varrógéppel levarrtam. Majd elrendezgettem a megfelelő apróbb díszítőelemeket is. 





*** 
Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot! 
 Thank you, that you visited my blog! Have a nice day!

  xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése