2015. június 6., szombat

Egy kis emlékeztető | a little reminder... | Scrapfellow inspiráció


A májusi Scrapfellow KitKlubos készletben található 
egy rózsás stencil is. Gyorsan ki akartam próbálni azt az ötletemet, hogy tintázás helyett inkább ecsettel stencilezek, ezzel olyan hatást érve el, mintha művészkéz festette volna azokat.


Fehér akvarellpapírra dolgoztam, kikevertem a megfelelő kék színt és csak úgy lazán elkezdtem festegetni a rózsákat. Azért nem árt az ujjaddal lenyomni a stencilt, mert ha sok festéket viszel fel, akkor aláfolyhat. Az alap festésénél még nem volt kinyomtatva a fényképem. Ilyenkor egy darab jegyzetpapírt vágok formára és azt helyezem el az oldalon, így a virágos mintázatot is úgy alakítottam, hogy pontosan tudtam, hová fog kerülni a kép. A száradást hőlégfúvóval gyorsítottam. Ezután a rózsák egyes szirmaiba Glossy Accents folyékony ragasztót vittem fel és ezüst szórógyöngyöt szórtam bele.


Majd amikor az alappal elkészültem készítettem még pár rózsát (ezeket már a 3D kiemeléshez), amelyeket később sziluettollóval körbevágtam, de általában mindig hagyok rajta egy pici fehér "matrica"részt. (Digitális photoshop-Matricakészítés) A leveleket pedig szilikonbélyegzővel bélyegeztem és ugyanezen módon formára vágtam.




Mivel az oldalon az apró gyöngyök már felragasztásra kerültek, így már nem mertem a nyomtatómba tenni az oldalt. Ezért más módon oldottam meg azt. Szövegszerkesztőben megírtam a feliratokat, és egy nyers mintát nyomtattam sima a/4-es papírra. Így ezzel tudtam még játszani például ráhelyeztem az oldalra és láttam, hogy merre kell még eltolni a szöveget illetve, hogy megfelelő-e a betűméret stb. Ezután az egyes szavak betűszínét fehérre változtattam, ami kinyomtatva úgy nézett ki, mintha üres mezők lennének. Ezekre a helyekre fekete tintával és szilikonbélyegzővel bélyegeztem be a kiválasztott szöveget.




Végül következett díszítés. Bélyegzés után tintapacákat és ciklámen színű candy buttonokat is elhelyeztem.


UPDATE:



*** 
Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot! 
 Thank you, that you visited my blog! Have a nice day!

  xoxo



2 megjegyzés: