2015. május 13., szerda

Pocsolya móka | Scrapfellow inspiráció

Az egyik nap iskola után a teendőinket intéztünk a kisfiammal. Akkoriban elég sok eső esett, így a parkolóban hatalmas tócsákat fedeztünk fel, amit természetesen nem lehetett kihagyni. Erről a mókázásról készítettem az alábbi scrapbook oldalt.


A SCRAPBOOK OLDAL ELKÉSZÍTÉSE:

Az alapkartont 8,5 x 11 inch méretre vágtam, amely bal oldalára a felhőcskés (Cloudy sky) scrapbook papírból vágtam egy függőleges csíkot. Erre a mintás scrapbook papírra került a fénykép is.

Az alapkartonon ceruzával bejelöltem a felhőcskés papír belső széleit, azért mert ide terveztem az oldal történetének leírását. A szöveget Microsoft Word programban begépeltem és jobbra igazítottam. Beállítottam a megfelelő betűtípust és méretet. Az első mintát sima a/4-es papírra nyomtattam ki, amit hozzámértem az alapkartonhoz, hogy lássam hogyan kell még igazítanom a szöveget.  A szövegszerkesztő programban további igazításokat végeztem, amíg az a megfelelő helyre nem került.  Többször is kinyomtattam, javítottam rajta. Amikor megtaláltam a megfelelő helyet, méretet, eligazítást, akkor pedig a sima papír helyett az alapkartont helyeztem a nyomtatóba és erre nyomtattam a szöveget.




Ezután betűkivágóból kivágtam a pocsolya szó betűit, amit a natúr fa betűkkel egészítettem ki teljes címfelirattá. Majd a KitKlubos készletben található fantasztikus mintás chipboardoknak és további kiegészítőknek is megtaláltam a tökéletes helyeket.


Az Ó betű közepébe pedig Pentart Express ragasztóval a dekorgombot rögzítettem. Végül egy-két csepp kék festékpaca, majd dátumbélyegzés és el is készült az oldalam.


Az oldal elkészítéséhez a Scrapfellow KitKlub Áprilisi készletét használtam.

*** 
Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot! 
 Thank you, that you visited my blog! Have a nice day!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése