2015. május 12., kedd

Együtt * Veled | Scrapfellow inspiráció | Together with you

Gyermekünk születése után rengeteg csodás pillanatnak lehetünk részesei. Például, hogy család lettünk. Ott van egy pici apró lény, akivel nem bírunk betelni és ha lehetne éjjel-nappal a karunkban tartanánk. Imádjuk a babaillatát, az apró kezecskéit.  Jó-jó tudom, azért van egy másik oldal is, de valamiért nekem ezek a pillanatok jutottak eszembe.



A SCRAPBOOK OLDAL ELKÉSZÍTÉSE:

Delicate scrapbook papír csillagairól az alvás, álom, álmodozás szavakra asszociáltam, s így esett a választásom egy régi fényképre, amelyen a csemetém pár naposan épp pihen. A fölösleges részeket képszerkesztővel levágtam, majd 3x4 inches méretben háromszorosan kinyomtattam.
A scrapbook papír bal oldaláról egy 13 cm-es részt használtam, mert a csillagképes rajzolatot varrással tovább szerettem volna vinni. Az alapkartonon próbáltam a mintás papír főbb vonalait követni, amely végpontjain tűvel egy-egy lyukat szúrtam. Majd ezüst cérnaszállal 'kihímeztem'. A varrás végén a lazább szálakat a karton hátulján megfeszítettem és kétoldalas ragasztóval leragasztottam.



A fényképek alá 'puha, meleg takaróként' pauszpapír alátétet helyeztem és a bal felső sarkot apró elemekkel díszítettem. Az első és második fénykép között pedig a márciusi PL addonkészletből egy szív alakú woodchip díszítőelemet rögzítettem.


A fénykép alatt található rejtett komment kártyát úgy írtam meg, hogy egyes szavakat a szövegbe bélyegeztem.

Végül elhelyeztem a címszavakat, amelyet tintázni akartam, de csak a natúr szín illett az oldalhoz.


Felhasznált termékek: 

Scrapfellow KitKlub április, Veled szócsomag chipboard, korona mintás chipboard, Egy rég várt üzenet / fenyő ünnep/ áprilisi kitklub szilikonbélyegzői, Tim Holz- Abandoned coral és Weathered wood tintapárnák, ezüst cérna, ezüstszálas pékzsinegarany-ezüst candy button, akril csillag, fehér Dear Lizzy roller stamp, pauszpapír, kétoldalas ragasztó

*** 
Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot! 
 Thank you, that you visited my blog! Have a nice day!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése