2015. május 23., szombat

Day in the Life | Tuesday 12th May, 2015 | Ali Edwards project

Az elmúlt napokban végigfotóztam és jegyzeteltem az Alie Edwards nevéhez fűződő Day in the Life-ot. (a dátumot április 29-én itt osztottam meg) Ezzel a projecttel egyetlen napunkat dokumentálhatjuk. Kezdőknek abszolút csak ajánlani tudom!
(majd a későbbiek folyamán a Week in the Life (egy teljes hét) dokumentálását is. 
Magyarul itt olvashatsz róla.

Ebben a kis dokumentumfilmben megnézhetitek miről is van szó:



Például: 
Mit csinálsz a nap folyamán? Mit eszel? Hova mész? Miről beszélsz? Mikor kelsz fel/fekszel le?

Sokszor úgy gondoljuk, hogy egyhangú és unalmas az életünk, pedig nem! Annyi minden történik velünk akár egyetlen nap alatt is! 
Én azért szeretem ezeket a projekteket, mert amikor elkészül már magában értéket képvisel. Viszont nekem akkor jelent igazán sokat, amikor pl. egy év múlva visszaolvasom! Na az aztán a szuper érzés! De jó, hogy leírtam/ lefotóztam stb. Visszanézhetem a családom életét abban a bizonyos időszakban amikor dokumentáltam. És a lényeg, hogy a hétköznapi pillanatok is rejtenek kincseket!

A napokban elkészültem a fényképek javításával és az időket is feliratoztam. Mosmár jöhet az előhívatás és az egész scrapbook albumba foglalása.

Íme néhány fotó a mi május 22-i napunkról:


A blogbejegyzésedet ide linkelheted be:
http://aliedwards.com/2015/05/day-in-the-life-photos-words-may-2015

Aki esetleg lemaradt a kiírt dátumról, annak nyugodtan ajánlom, hogy válasszon egy napot a naptárból és csinálja végig! Hidd el megéri! :)

*** 
Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot! 
 Thank you, that you visited my blog! Have a nice day!

  xoxo


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése