2015. május 30., szombat

Az elsők | My first scrapbook works

Nemrégen az egyik scrapbookos csoportban szó esett arról, hogy ki mikor kezdte ezt a hobbit és milyenek voltak az első munkái. Ahogy ezeket a bejegyzéseket olvastam jó volt nosztalgiázni. Sok munkára magam is emlékszem. Az oldalakon látható és érezhető volt, hogy akkoriban még alig voltak scrapbookos termékek (és webáruházak) Magyarországon.
Rengeteg mindent házilag oldottunk meg, saját magunk készítettünk díszítőelemeket, kiegészítőket. Egyrészt igen költségkímélő megoldás is volt, másrészt az új termékek nem mindig voltak elérhető közelségben. A mai trendi kincsek pedig már egyetlen webáruházas rendeléssel megszerezhetőek.

Ezért úgy gondoltam, egy bejegyzésbe összeszedem az első munkáimat. Sőt időközben frissítettem a blog menü részében a Galériát, ahol időrendileg is végignézhetitek azokat.

Mindenesetre kellemes élmény volt nosztalgiázni! ;)


Az első digitális scrapbook oldalam:



Épp a treshold technikáról tanultam és ezt alkalmaztam is.

Az első kihívásra készített oldal (Cewe 23.hét )




Az első hagyományos minialbum: 



Az első 15x15 album:



Az első 15x15 oldal:


 Az első 30x30-as hagyományos oldalam:       
 

*** 
Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot! 
 Thank you, that you visited my blog! Have a nice day!

  xoxo


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése