2015. április 28., kedd

Egy mosoly... | Scrapfellow inspiráció

... többet ér, mint bármi más.

Nemrég fényképeket rendezgettem a számítógépemen. Ekkor került elém a képen látható a fotó is. Az egyik nyáron fotózáson jártunk, amely főleg a kisfiamról szólt, viszont rólam is készült pár kattintás. Elkezdtem szerkeszteni, majd végül úgy véltem, hogy hagyományos scrapbook oldalba foglalom, "ilyen is voltam" gondolattal. A Studio Calico transzparens fóliája pedig tökéletes választásnak tűnt, mivel imádom Kal Barteski ecsetes script írásait és a fehéret is.



A SCRAPBOOK OLDAL ELKÉSZÍTÉSE:

Első lépésként sziluettollóval szépen körbevágtam a fekete-fehér fényképet. Fehér alapkartonból egy 7 cm-es csíkot vágtam, majd a márciusi Wild weeds papírból egy 2,5 cm-eset. Ezeket egymásra helyeztem és a barack színű szalagot rávarrtam mindkét papírra. A papírcsíkot a transzparens fólia alá helyeztem és a szalag két végén egy-egy apró pöttynyi Pentart Express ragasztóval rögzítettem.
Ezután a fólia felületén kezdtem el dolgozni. Mivel a fényképet digitálisan is félbe vágtam, így mindenképp a bal oldalra került. A jobb oldalon -a szalag vonalához igazodva- helyeztem el a mosoly akril feliratot és a rózsás chipboardot is, amely felületét előzőleg vízfestékkel halványan megszíneztem. Mindkettőt Glossy Accents ragasztóval rögzítettem a fóliához.
Az oldal pillanatok alatt összeállt. A fotózás már körülményesebb volt az átlátszó transzparens fólia miatt :P




Az inspirációm a Scrapfellow blogon.

  *** 
Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot! 
 Thank you, that you visited my blog! Have a nice day!

  xoxo


>>> Felhasznált termékek | Supplies  <<<


Scrapfellow KitKlub Március
Studio Calico Brighton Pier Script Transparency


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése