2015. március 3., kedd

Az élet jobb veled | Scrapbook inspiráció | Life is better with you

Évekkel ezelőtt Balatonfüreden vakációztunk a barátainkkal. Fantasztikus hetet töltöttünk el ott, mindenkinek csak ajánlani tudom füredet, csodás hely, nekem a szívembe lopta magát. Az scrapbook oldalamon az egyik vacsora előtt készült fényképet használtam. Régi kép, de azóta is nagyon szeretem.



A scrapbook oldal elkészítése:

Szerintem fantasztikusak a februári kit klub papírjai, én egytől-egyig szeretem mindet. A kék csíkos után a második kedvencem ez a deszkamintás- virágos papír. :) Ezért evidens volt, hogy az elsők között fogom feldolgozni. Első lépésként levágtam egy kb. 1 cm-es részt felülről és a papír jobb oldaláról. Ez alá pedig a halvány rózsaszín papírból vágtam le ugyanezt a sarokrészt de egy pár cm-rel nagyobb méretben, hogy amikor a deszkamintás alá helyezem, legyen lehetőségem összeragasztani a két papírdarabot. A fénykép elhelyezése után, a Bolondos betűk szilikonbélyegzővel fehér kartonra elkészítettem a címfeliratot (magyarul: az élet jobb veled ) és sziluettollóval tetszés szerint körbevágtam. Fehér gessoval plusz jeleket stencileztem, a falevél chipboardból pedig levágtam egy levelet és a természetes natúr színében hagyva helyeztem el az oldalamon.


A rózsaszín virágokat glossy accents 3D ragasztóval, hímzéssel és strasszkővel emeltem ki.


A címfeliratot 3D ragasztószalaggal rögzítettem.



Scrapfellow blog

*** 
Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot! 
 Thank you, that you visited my blog! Have a nice day!

  xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése