2015. február 13., péntek

Új tervek, új célok | Scrapfellow scrapbook inspiráció

Így év elején, mint mindenki más, én is elgondolkoztam azon, hogy melyek azok a tervek/célok amelyeket idén szeretnék megvalósítani vagy elérni. Ezeket külön feljegyeztem, hogy a későbbiekben is emlékeztetni tudjam majd magam. Viszont most ehhez kapcsolódóan a januári kit klub készletéből egy oldalt is készítettem.




A kivitelezést a papírok feldarabolásával, majd azok összevarrásával kezdtem el. A rétegezésnél egy téglalap alakú pauszpapírt, egy Dear Lizzy-Serendipity scrapbook papírt, a fényképet és egy Maggie Holmes chipboard keretet helyeztem és rögzítettem egymásra. Bal oldalról egy csík ezüst dekortapasszal díszítettem és egy háromszög formájú papírt tűztem a sarkára.


Wilna Furstenberg online shopjában vásároltam egy virág vágósablont és fehér alapkartonból, vágógép segítségével kivágtam a mintát. A közepébe egy milton végű gyanta virágot (kaboson) helyeztem. A virág alatti fehér krepp papírt középen végigvarrtam, amit varrás közben egy picit ráncoltam is, majd misttel enyhén színeztem.



A fekete-fehér csíkos scrapbook papír csíkjaiba a kit klub készletben található bélyegzővel, különféle feliratokat bélyegeztem. Végül Glossy Accents 3D ragasztóval felragasztottam pár arany flittert és ciklámen színű candy buttont.



A teljes cikket a Scrapfellow blogján ITT találod.

*** 
Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot! 
 Thank you, that you visited my blog! Have a nice day!

  xoxo


>>> Felhasznált termékek | Supplies  <<<
Scrapfellow kit klub

Scrapfellow Kit klub | Január
 
Silhouette Cameo

2 megjegyzés: