2015. február 11., szerda

Hello 2015 | Scrapfellow scrapbook inspiráció

Az idei évre ezt az idézetet választottam, amolyan útravalónak és a 2015-ös év mottójának.
Légy kedves.
Dolgozz keményen.
Maradj szerény.
Nevess gyakran.
Légy hűséges.
Maradj őszinte.
Utazz, amikor csak tudsz.
Tanulj folyamatosan.
Mindig légy hálás.
És szeress.
Ezt az oldalt készítettem hozzá.




Első lépésként kerestem egy olyan  font-ot (azaz betűtípust), amelyben vannak ún. teli betűk, mint például az A vagy a D betű. Rátaláltam a Ghost town fonttípusra és letöltöttem, majd megírtam az idézetet. Ezután a Silhouette Studio programjában megszerkesztettem a vágófájlt, amit úgy terveztem, hogy felhajthatóak legyenek, így néhol kitöröltem a betűk egyes részeit. Vágógép segítségével kivágtam az alapkartonból az idézetet.


A kivágott karton alá a kit klubos készletben található kék színű kartont rögzítettem és elkezdtem kihajtogatni a betűket. Némelyikbe pedig fekete filctollal beleírtam. Ezután a bal oldalra rávarrtam egy vastagabb csík “hello” feliratos és egy vékonyabb csík türkiz színű a scrapbook papírt.

Az átmenetes színű chipboardokat úgy készítettem el, hogy először arany színű tintával tintáztam, majd az alsó részt ragasztóval kentem be, amibe csillámport szórtam.



A chipboard-ot korall színű akril festékkel festettem le. A kivágóívből a zöld nyilakat kivágtam és ezt a festett chipi alá helyeztem. Végül pedig egy-két festékpaca és candy button került az oldalra.




A teljes cikket a Scrapfellow blogján is elolvashatod.

*** 
Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot! 
 Thank you, that you visited my blog! Have a nice day!

  xoxo


>>> Felhasznált termékek | Supplies  <<<


Silhouette Cameo 
Scrapfellow Kit Klub
Scrapbook kit klub | Január


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése