2015. február 27., péntek

Csakazértis szerelem | Love indeed

Hosszú idő után újra találkozni a pároddal, a családoddal valami hihetetlen felemelő érzés. Igazán csak az tudja átérezni, aki hasonló életet él vagy nagyon rég ölelte magához a szeretteit. Utólag már örülök, hogy ezeket az időszakokat magunk mögött tudhatjuk és ma már nem kell hetekre elbúcsúznunk attól, akit szeretünk. A ritka alkalmak egyike volt, hogy akkor és ott, a találkozás pillanatát meg is örökítettük. Most pedig annak örülök, hogy a scrapbooking által fel is dolgozhattam.



A scrapbook oldal elkészítése:
A fehér alapkarton közepébe vágógép segítségével ‘love’ feliratot vágtam. Ha esetleg nem rendelkezel ilyen vágógéppel, egyszerűen szabad kézzel rajzold meg a feliratot és művészkés(szike) segítségével vágd ki.  Ez a négy betű nem nagy dolog. A felirat O betűje alá fekete-fehér fényképet ragasztottam. A februári kit klubos készlet egyik papírjából levágtam egy darabot, amit az alsó részen helyeztem el. Erre kerültek a pausz papír szívek, amiket varrással rögzítettem. A jobb alsó részre került a szóchipboard, amihez még egy találó jelzőt kerestem. Így jutott eszembe egy régi Kozmix feldolgozás, a Csakazértis szerelem (eredetileg Első emelet).

"Van, aki megy, és van, aki jön, aki rád nevet és elköszön"  Ki emlékszik? :)

A készletben található betűkivágóból kivágtam a betűket, amiket először egy darabka papírra rögzítettem, majd ezután az oldalon is elhelyeztem. Itt helyet kapott még egy dekorgomb és pár darab parafa szív is, legalulra pedig a téphető gondolatok közül választottam egyet.

Az oldal felső harmadát még igen üresnek véltem, így véletlenszerűen feliratokat bélyegeztem és pár csepp festékpacát is csöpögtettem többféle színben. A teljes cikket a Scrapfellow blogján is elolvashatod.




és akkor egy kis nosztalgia ;)


*** 
Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot! 
 Thank you, that you visited my blog! Have a nice day!

  xoxo


>>> Felhasznált termékek | Supplies  <<<

Scrapfellow Kit Klub | February

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése