2015. január 9., péntek

Scrap.hu Az Év alkotója 2014 | Búcsú az oldaltól

Örömmel osztom meg veletek is a hírt, miszerint
a scrap.hu közösségének egész éves szavazatai alapján
a 2014-es évben Az Év alkotója
lettem!


A titulust az kapta, akinek a közösség szerint, egész évben kimagasló volt a munkássága.
Ezeket a pontokat az alkotásaidra kapott szavazatok és a hónap oldala címek után, arányosan kaphattad. Függetlenül játékoktól vagy kihívástól.

"Az Év Alkotója verseny egy egész éven át húzódó nagyszabású kihívás a scrap.hu tagjai számára, ahol a folyamatosan magas minőség számít a legtöbbet. Az Év Alkotója verseny a Hónap oldalának a továbbgondolása. Célja, hogy azok akik egész évben magas színvonalon, jó helyezést érnek el, megkaphassák az őket megillető elismerést, amely egy egész évre szól."

Köszönöm mindenkinek, aki akár csak egyszer is megtisztelt a szavazatával!

Sokat köszönhetek a scrap.hu-nak és nagyon sajnálom, hogy nem lesz többé.
Itt is kezdtem bontogatni a szárnyaimat.
Akkor még cikkeket olvastam, folyamatosan tanultam ezt a hobbit, hogy fejlődhessek.
 Ahogy időm is engedte részt vettem játékokon, kihívásokon, közös alkotásokon.
Nem volt facebook, nem voltak csoportok, sem klubok.
Közösség volt.
Napi szinten inspirálódtunk a galériákban, figyelemmel követtük
és lelkesen olvastuk egymás blogjait.
Ha egy alkotást, munkát kiemeltek vagy nyert valaki, akkor vele együtt örültünk!

Emlékszem egy scrap.hu-s vázlatkihívásra készítettem az első 12x12" inches hagyományos oldalamat.
Pár év múlva pedig, már vázlatkihívások házigazdája is lehettem.
Végigjártam a "ranglétrát".
Több év után, lelkes újoncból scrapbookossá váltam. Hangsúlyozom több év után.
Ezt hívják úgy, hogy a scrapbook iránti alázat, régiek iránti tisztelet.

Elmondhatom, hogy itt tanultam meg scrapbookozni!

Ha most kezdeném, jól megnézném, hogy kitől és mit akarok tanulni.

Köszönöm az elmúlt 6 évemet!

Hamarosan mutatom, én hogyan őriztem meg az emlékeimet.

*** 
Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot! 
 Thank you, that you visited my blog! Have a nice day!

  xoxo


4 megjegyzés:

  1. Gratulálok Timi az egész éves kitartó színvonalas munkádhoz!
    Sajnálom, hogy bezárt a scrap.hu.

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok Neked én is. Megérdemled csodás dolgokat alkotsz. :)

    VálaszTörlés
  3. Szívemből szóltál Timi!

    VálaszTörlés