2015. január 26., hétfő

Kedvenc fotó | Favourite picture

Az egyik kedvenc fotóm. Igen, az egyik, szóval lesz még ;)
Kisfiús, de mégis van benne valami vagány huncutság.


A scrapbook oldal elkészítése:

Az ötlet a scrapbook papírokkal való ismerkedéskor jött, amit akkor meg is valósítottam.
A Flea Market- Heirloom papírja tele van mindenféle címkékkel, jópofa feliratokkal. Elkezdtem kivágni a nekem tetsző szavakat (imádni való, édes, csodálatos, mosoly, hálás, kedves stb.).
Aztán a fényképemhez illesztettem őket, mindenféle formában. A függőleges irány vált be.
Vágtam egy darab kartoncsíkot, ragasztórollerrel felragasztottam a címkéket és varrógéppel végigvarrtam.

Az oldal alapjául a parketta mintás Flea Market-Antique papírját helyeztem el, harmonizálva a tóparti móló fa padlójához. Egyébként is szeretem a fa mintázatát és természetességét. Erre helyeztem függőlegesen egy csík Flea Market-Sale scrapbook papírt, majd ez alá egy darabka maradékot a Flea Market-Curio-t. Ezeket is végigvarrtam.

Majd következtem a díszítőelemek. A jobb alsó sarokban eredetileg egy kaparós matricát terveztem, amely a művelet kivitelezésénél bosszúságomra összetapadt. De nem baj! Ollóval levágtam a használhatatlan részt és elkezdtem a rub on-ok között keresgélni, hogy mivel is egészíthetném ki helyesen a mondatot. Ahogy megtaláltam, kivágtam és óvatosan felapplikáltam a papírra, (Tanulság: a kaparós matricával óvatosan bánjunk!) és a mondatot egy kamera bélyegzővel fejeztem be.
Azaz "ez volt a kedvenc fotóm".

(A teljes cikket a Scrapfellow-n találod)






  *** 
Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot! 
 Thank you, that you visited my blog! Have a nice day!

  xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése