2015. január 30., péntek

December napjai kukucska | December daily sneaks!

Decemberben készítettem az ötödik december napjai albumomat. Természetesen ez nem azt jelenti, hogy öt profi album sorakozik a polcaimon, de évről-évre egyre elégedettebb vagyok velük. Az első albumomat a scrapbook.hu online tanfolyam keretei között készítettem Korsós Szabinával és Somogyi Jankával 2010-ben. Aztán a következő évben már önállóan alkottam és ahogy teltek az évek, egyre könnyedebben, lazábban ment az albumkészítés, 


Hamarosan ti is láthatjátok a 2014-es december napjai albumot,
addig viszont hoztam nektek néhány részletfotót.









*** 
Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot! 
 Thank you, that you visited my blog! Have a nice day!

  xoxo


>>> Felhasznált termékek | Supplies  <<<
Scrapfellow-December napjai 2014

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése