2014. december 30., kedd

Karácsonyi hangulat | Christmas cheer

Hónapok óta a fiókomban lapult Pink Paislee készlete arra várva,
hogy a karácsonyos fényképeket feldolgozva alkossak vele. Bevallom lassan, de haladok. ;)
Ezen az oldalamon a karácsonyi ajándékbontás utáni hangulatot örökítettem meg.
Az oldal stílusa egyszerű és letisztult.

A scrapbook oldal elkészítése:
A lap aljára egy vékony csíkot vágtam a 12x12'inches scrapbook papírból, amire egy vékony öntapadós ezüstszálat ragasztottam. Erre a részre került két fenyő is.
 Majd elkezdtem a fotó alá rétegezni a papírokat, tortacsipkét, rá pedig a hópelyheket.
A joy felirat magyarázatát pedig pauszpapírra bélyegeztem, körbevágtam és rögzítettem.
Az élesebb szeműek az utolsó képeken észrevehetik, hogy a bal felső és jobb alsó sarokban csillagokat is stencileztem. A SF csillag stencilre Pentart viaszpasztát kentem. Nagyon szeretem ezt a terméket. Mert így a képeken nem feltűnő, de ha a a kezedbe veszed az oldalt, akkor mégis felfedezheted rajta a minimális csillogást.




és egy kis zene a megfelelő hangulathoz:


*** 
Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot! 
 Thank you, that you visited my blog! Have a nice day!

  xoxo


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése