2014. december 19., péntek

Decemberi dekoráció

Imádom a karácsonyt és az azt megelőző készülődős időszakot.
Nemrég pedig alkalmam nyílt egy kis kreatívkodásra is.
Tavaly formalyukasztóval készített hópelyhekkel díszítettem az ablakainkat, fordított pezsgőspoharakba magyalt tettem, a talp részére pedig mécsest helyeztem. Kedveltem, mert nagyon hangulatos volt. Idén is szerettem volna kisebb dekorációkat készíteni, persze gyorsan, praktikusan, minimális anyagigénnyel.



Silhouette Cameo vágógép segítségével fenyőfákat vágtam. Egy kisebbet és egy nagyobbat. 
A fenyőket duplán egymásra helyeztem, és középen varrógéppel végigvarrtam.
 Az ingyenes vágósablont itt találod.
Ha nem rendelkezel vágógéppel, akkor sincs gond, mivel egy szike segítségével is 
szépen kivágható a minta.


Yabo fotókockákból pedig ezt a NOEL dekorációt készítettem, 
amit függőlegesen


és vízszintesen is elhelyezhetsz.
Ha megfelően forgatod, akkor kockákra többféle feliratot is készíthetsz tetszésednek megfelelően.
pl.: Xmas, Home, love stb.



Először a kocka kartonlapjait ragasztottam össze. Amikor ezek megszáradtak, a fa mintás 12x12" inches scrapbook papírt méretre vágtam és rögzítettem a kartonkockákon.
 Erre kerültek a csillogó díszítőelemek és a glitteres felirat.

    Kreatív karácsonyi készülődést! 

  *** 
Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot! 
 Thank you, that you visited my blog! Have a nice day!

xoxo


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése