2014. november 28., péntek

Régi könyvben scrapbook album | Altered book project

Az életem idővonala

Amint arra ti is emlékezhettek a nyáron a Tarjánban scrapbook tábor került megrendezésre. Én akkor a tábori workshopok közül Veka-Régi könyvben scrapbook album projektjén kezdtem el dolgozni. Megfogott, hogy egy régi könyv az album alapja, mindenképp ki akartam próbálni, el akartam készíteni. Szerettem volna magamnak egy ilyen csodát! Magát a könyvet Izzie-től kaptam ajándékba, mivel sem időm, sem lehetőségem nem volt eljutni egy antikváriumba. Az alkotás közben sokszor elmosolyodtam, mivel "felfoghatatlan módon" mindig volt egy-két szó vagy mondat, ami tökéletesen passzolt a fényképhez vagy a témához. Méghogy véletlenek nincsenek! (így utólag belegondolva, lehet ki is fogom emelni valahogyan...)Na de térjünk csak vissza a kezdetekhez....
Veka oktatása után nekiláttam az alapoknak. Arany és menta színekben gondolkoztam, így a könyv borítóját arany spray-vel fújtam le. (bocsi, de már a kezemhez nőtt ♥ :P ) Ezután pedig egy sakktábla mintájú stencilre struktúrpasztát, -száradás után- a négyzetekre pedig, Pentart mázpasztát kentem. 
A könyv gerincére menta színű pékzsineggel pedig egy papír szívószálat rögzítettem. Nekem nagyon tetszik a könyv megkötésének technikája is, szerintem nagyon egyedi. Rulez Veka! Mindenesetre én imádom bontogatni, tekergetni ;) A tábor ideje alatt szinte csak a lapokat ragasztottam, gessoztam és gyakoroltam a festést, valamint kipróbáltam Izzie Gelatos-ait is, amit azóta már Mo-n is be lehet szerezni. Aztán körülbelül ez az állapot uralkodott hosszú-hosszú hetekig. Ősszel pedig volt egy bizonyos Scrapfellow kihívás, ami után az eredeti albumtémát megváltoztattam és úgy gondoltam, hogy az egész könyvet a saját életem idővonalaként fogom feldolgozni.  16 fényképes oldal, 52 fénykép ♥

A teljes cikket a Scrapfellow blogján olvashatod.

VIDEO:



Az albumhoz a Maggie Holmes által tervezett Crate paper-Flea Market 6x6" papírtömbjét használtam. Ez volt a kiindulási alapom. Ezekből a papírokból és kommentkártyából készítettem egyedi díszítőelemeket, vágógéppel vágtam apróbb ideillő részleteket. Az összeragasztott könyvlapokon gyakorlatilag az összes Sf stencilt alkalmaztam valamilyen formában. A borítón található "MEMORIES" azaz emlékek Dymo címkét pedig ÍGY készítettem el. 



























Ha te is kedvet kaptál egy hasonló régi könyvben scrapbook album elkészítésére, akkor ITT megtalálod a workshopot, ahol Veka egy virtuális tanteremben képekkel, leírásokkal segít neked, hogy te magad is elkészíthesd az általad megálmodott albumot!

Update: 08 Dec 2014 
Scrap.hu 2014/11 A hónap oldalaAz életem idővonala albumom
Timeline of my life altered book  'Page of the month 11/2014' on Scrap.hu scrapbooking website




*** 
Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot! 
 Thank you, that you visited my blog! Have a nice day!

  xoxo


>>> Felhasznált termékek | Supplies  <<<

Rózsaliget flair button
Crate paper-Flea market
Veka-Régi könyvben scrapbook workshop










Crate paper-Flea market, ragasztók, Glossy accents, Pentart gesso, Scrapfellow stencilek, arany füstfólia pehely+ragasztó, Sf alpha 7 chipboard, menta színű pékzsineg, Silhouette Cameo, Crop a dile szegecselő, Rózsaliget dekorgomb, SF-Egy rég várt üzenet bélyegző, Dear Lizzy-Daydreamer rub-on, Sf Woodchip polaroid, Dymo címkenyomó, arany festék spray, BG betűmatrica szett, Maggie Holmes stickers, kommentkártyák, chipboardok, pauszpapír

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése